Trust me, you will go on

Inte blivit något skrivande den här veckan på grund av att min laptop är trasig så jag har ingen dator i lägenheten, och dessutom har jag jobbat hela veckan 8-5 och när jag kommit hem efter så har jag varit helt slut så jag har bara vart hemma. Vilket har resulterat i inget bloggande. Men nu är jag hemma i Stockholm, kom hit igår och blev upphämtad av pappa inne vid tåget. Känns jätte konstigt att komma hit nu, känns som att jag bara varit uppe i Borlänge och hälsat på och att jag ska hem nu. Men nu är det tvärtom ju. Men jag tror att jag inte riktigt förstått än att jag flyttat hemifrån. Känns riktigt weard!
Ja, jag kom som sagt till Stockholm igår kväll. Pappa kände sig snäll på vägen hem från tåget så det blev Sushi till middag, yeeey jag blev happyface! Vi åkte hem, chilla lite framför TVn och sen blev jag så trött att jag gick och la mig.. klockan 12 redan! Så nu är jag redan vaken. Men nu är jag ju van att gå upp så här tidigt! Haha fyfan säger jag bara!
Idag kommer pappas tjej Martina med sina barn Oskar, Emil och Mikaela. Det blir att fira midsommar med dom iår. Känner verkligen för att bara umgås med familjen så det blir nog inge party med vännerna ikväll. Martina och dom kommer hit vid 12 tiden då blir det nog lunch, sen blir det nog fotboll med alla grannarna som på alla andra midsomrar, vid 6 ungefär ska vi över till en granne som vi alltid firar midsommar hos.. där blir det middag och säkert en del fylla som vanligt hahah. Ja vi har våra traditioner, speciellt fyllan på kvällen. Haha!
Imorgon ska jag åka till min Morbror. Nästan hela släkten kommer, även 2 av mina kusiner som jag inte träffat på 2 år. Ska bli super kul att få träffa dom efter såhär lång tid!
Och Söndag ska jag färga håret, YEEEEEEEEEY! trött på min utväxt!! Så äntligen!
NÄSTA VECKA ÄR DET PEACE & LOVE!! Kommer bli så jääääääääävla kul! Hoppas jag på iallafall. En annan av mina kusiner ska dit, så blir väll att umgås en del med honom =)

Nej nu ska jag kika efter lite inredning till lägenheten på nätet. Pussss saknar alla mina Stockholmare!<3

Lämna din åsikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback