du håller inte mina förväntningar

Ja nu ÄNTLIGEN kommer inlägget ni alla väntat på! Vad hände egentligen i helgen?! I have the news!

Fredag:  Åkte hem otroligt sur och negativ och hade planerat att vara hemma och kolla film i min ensamhet, men på bussen hem bestämde jag och Elin helt random att hon skulle hem till mig och vi skulle tjocka chips och kolla film. Elin hoppa av hemma hos sig och kom senare hem till mig, vi laga god mat och sen kolla vi på Att göra en pudel. Otroligt rolig film! Sen ringde någon snubbe som Elin prata med ett bra tag, under den tiden såg jag någon random film på tv. När hon pratat klart " jag tror dom hade telefonsex!"  så tänkte vi kolla på en till film med det slutade med att vi satte in ett Sing star istället och sjöng för fulla halsar! Jag skulle vila lite mellan två låtar, men råkade somna och sov som en stock tydligen eftersom Elin inte lyckades väcka mig när hon ville ha säng kläder till madrassen, så hon snodde en filt och sov med det, FÖRLÅT ELIN!!! :OO

Lördag: Elin skulle och jobba tiiidigt så jag gick typ oxå upp då och hoppa in i en dusch och sen kunde jag inte somna om så jag tillbringa lite tid framför film. Åkte in till centrum sen och sålde fika vröd med klassen, det sög! -.- Sen vart det ett himla åkande för min del!
Åkte till Rådmansgatan och mötte min älskade vän Knabe.
Vi åkte till Bromma och mötte folk.
Åkte till stan och mötte annat folk.
Det sög i stan så vi åkte till Bromma, där vi träffa Elin,Marcus och Ida.
Jag, Knabe, Olivia, Tp, Elin, Marcus och Ida drog vidare till Ekerö.
Det var dött och föräldrar hemma överallt så vi åkte till sista utvägen.. gårn.. -.-
Dom stängde och vi blev lodisar och hängde runt på Ekerö träffa fullt folk som vi umgick med.. tänker inte nämna några namn.
Åkte hem.
Knabe ville inte sova, så den jävlen höll mig uppe till 5 och skrämde mig varje gång jag höll på att somna till, CP! ;(

Som sagt.. ett jääävla åkande! Men var med trevligt folk så jag överlevde.

Söndag: Vaknade av att Knabes mobil ringde och kunde typ inte somna om så jag gick upp och började laga mat åt oss, Knabe älskade mina brända köttbullar! Höhö. Jag suger verkligen på att laga sån där mat som är klar som man bara ska värma typ, därimot när jag får laga maten själv från grunden så blire mycket godare! Men vid 5 åkte han hem typ och jag började fixa mig och sen åkte jag och papi på bio, länge sen vi hitta på nått! Vi kollade på Män som hatar kvinnor, och jag tror fan att jag aldrig sett en bättre svensk film! SHIT va bra den va! Har bara hört posetiva saker om den, och jag trodde inte den var så bra som alla sa att den va, men det var den verkligen! Kommer inte på nått negativt med den. Alla borde se den, den är sjukt gripande! 

 Måndag: Dans som vanligt, wiihooo. Kommer nog aldrig tröttna på dans! Men sen när jag kom hem bänka jag och pappa oss framför tv: AIK-Rögle. Gick oväntat bra igår! Men nästa match då jävlar gäller det! Leksand-AIK. Kom igen AIK vi måste vinna, då ligger vi 4 poäng före Leksand! HEJJA HEJJA HEJJA!!!!!

Tisdag: Jag och Terry drog till Kista efter skolan, köpte en mascara och så skulle vi träffa Rayd och Ali men det blev inte så.. men jag fick min mascara iallafall! =)

Nu ska jag gå och göra en smootie och sen ska jag sova.

Peace

Lämna din åsikt
Postat av: Sara

sv: haha, ja kanske nästan. Inte när man ser träsket som halva gänget bor på :)

Postat av: Sara

sv: jaaa då drömmer man sig bort! godnatt

2009-04-01 @ 20:52:19
URL: http://sarahogbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback